keskiviikko 21. marraskuuta 2012

mä en voi käärii sua kultaan, mut en myöskään unohtaa

Heipppodihei :)viikko on lähteny iha hyvi käyntii koulus alkaa menee paremmi ku mitä on nyt menny ja harkoiski oon ruvennu käymää, vaikka en kyl tiiä mikä täs mun vasemmas lonkas on ku se tulee ain juoksemisest kipeeks ja tänääku istuin nii tuli kipeeks ? jos jatkuu nii lääkärii vaa vaik on toi mul ollu jo aikasemminki kipee(: mutta se siitä sitten, en malta oottaa ku viikonpääst pmmp veden varaan musikaali mennää sitä kattoo iskänkaa :))) ja kohtahan se jouluki on !! ja sitte 8.1 synttärit et ei täs mitää. täs tälläst pari turhaa ja nopee otettuu kuvaa :D ja tänään pitäs viel jaksaa 3h pääst harkkoihi raahautuu blaaaaah. 

ps. tästä on tainnu tulla mun oma blogi ku mira ei näytä paljoo kirjottavan tänne :D 




haha tässä vähä myöhästyny otos mun rippikuvasta (:

tässä mun nolo kaveri sini <3


- Maria 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti