maanantai 29. lokakuuta 2012

sua ei ole tehty kenenkään kylkiluusta

Heh moi (: mä oon nyt täs viikoverra ollu kipee taino tulin viime tiistaina kuumeiseks ja tänää on vasta eka kuumeton päivä sen jälkee, oon vaa maannu sängys ja kattonu leffoi, nenäki on iha tukos nii en oo viittiny syödä ees ku en maista mitää, ja iha kauhee yskä pari sellast mehevää yskä kohtausta on tullu et on tuntunu et keuhkot oikeesti tulis ulos. Harmittaa nytku on tetti nii siel ois pitäny olla, ollaa mirankaa siis linnanmäellä mä oon ollu siel vast päivän, viime tiistaina mut mira oli siel toisen päivän sit ilman mua, et kattoo mitä täs sit tapahtuu et päästääks läpi :d mut mitä sille mahtaa ku on kipee. Oli kai virhe ku kävin perjantaina hartwalilla, kattomas jokerit-ilves taino eise sillee virhe ollu, jokerit täytti 45 vuotta ja voitto tuli. Huomenna pitäs mennä sit sinne lintsille ja perjantaina ois lähtö isos leirille kuntokallioo ja maanantaina taas kouluu blaaaaah.







                                      - Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti